Cine are prioritate în piață: căruciorul pe 4 roți sau cel pe 2 roți?

carut

Adică, pe românește: căruciorul de bebeluș sau căruciorul cu legume tras de bătrâni? Dar la căruciorul de hypermarket? Se aplică prioritatea de dreapta?

Știți că dimineața în RATB și în piață e plin de bătrâni care dau din coate cu sacoșele în mână. Doar că      s-au modernizat și ei, deh! și nu mai au sacoșe, ci căruțuri pe care le trag după ei. Mai ales că la Catena, am văzut eu reclamă cum că dau gratis mii de astfel de “vehicule”.:)

Bun, dar ce te faci când te lovești la tot pasul de cărucioare pe două roți, când tu transporți copilul pe 4 roți? Teoretic, e după bunul simț al fiecăruia, practic însă, lipsește cu desăvârșire., chiar și la moși.

Un alt moment din viața de zi cu zi în care acest cărucior al copilului îmi provoacă “probleme și confuzări” este când merg la hypermarket.

Acolo e distracție maximă căci trebuie să mă descurc cu două cărucioare când sunt singură. Așa că mă suprind că legăn caruciorul de cumpărături SAU mai rău, că pun alimente din raft peste copil în cărucior. El nu protestează, ba din contră, îi place. Bine că încă nu beau vin!

Leave a comment